Kiekis | Dydis | Spalva |
Prekes galite atsiimti arba mes prekes galime pristatyti šiais būdais:
1. Nemokamas atsiėmimas "DSP Plius" biure, esančiame Kalvarijų g. 124, Vilniuje
2. Pristatymas į DPD paštomatus visoje Lietuvoje (kaina 3,00 Eur)
3. Kurjerio paslauga visoje Lietuvoje (kaina 4,00 Eur)
Minimali krepšelio suma, apsiperkant e-parduotuvėje yra 30 eurų. Užsisakius prekių už 100 eurų ar daugiau, pristatymas nemokamas pasirinkus bet kurį pristatymo būdą.
Prekių pristatymo terminas nurodomas prie kiekvienos prekės individualiai. Užsakius itin didelį prekių kiekį, pristatymo laikas gali kisti. Norėdami žinoti tiksliausią prekės pristatymo terminą, kreipkitės į įmonės vadybininką arba bendruoju tel. +370 652 97727.
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 33.03–33.07), fotografijos ir kinematografijos prekes (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 37.00), spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 49.00), audinius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 50.07, 51.11–51.13, 52.08–52.12, 53.09, 55.12–55.16), kilimines grindų dangas, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 57.00), megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 61.07–61.09), kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 61.11), pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 61.15), siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 62.07–62.08), kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 62.09), liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 62.12), perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 71.00, išskyrus 71.17), mašinas ir mechaninius įrenginius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 84.00), elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 85.00), antžeminio transporto priemones (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 87.00), laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 89.00), optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 90.00), laikrodžius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 91.00), muzikos instrumentus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 92.00), ginklus ir šaudmenis (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 93.00), baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 94.00), žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 95.00, išskyrus 95.06–95.07).
Negrąžinamos ir nekeičiamos šios prekės: pagal užsakymą vežtos prekės, vienkartinės prekės, su akcija įsigytos prekės, drabužiai su logotipais, pagal individualų užsakymą pagaminti saugos ženklai, gesintuvai, vaistinėlės.
Prekės grąžinamos/keičiamos tik kliento sąskaita, t.y. esant grąžinimui, klientas privalo padengti transportavimo išlaidas.
Daugeliui NAUJŲ prekių tame tarpe ir avalynei, Lietuvoje suteikiama 2 metų grąžinimo garantija, jei prekė grąžinama pagal visus LR įstatymus - su originalia jos dėžute ir dokumentais, nesugadinta, nesutepta. Reikėtų nepamiršti, kad esant tokiai situacijai, kai klientas nori grąžinti prekę (jei žinoma ji nebuvo „akcijinė“, „išpardaviminė“, brokuota ir pan., kada klientas apie tai žinojo, buvo įspėtas – klientas privalo savo sąskaita pristatyti prekę pardavėjui apžiūrai ir sprendimo priėmimui. Taip pat prekei taikoma garantija tik tuo atveju, jei tai yra gamyklinis brokas, kuris dažniausiai išryškėja per 2 – 4 savaites. Tokią prekės garantiją suteikiame ir mes – tokia praktika taikoma daugumoje Lietuvos įmonių. Kita vertus, brokui pastebėti tikrai nereikalingi 2 metai: būtent dėl šios priežasties tokioms prekėms užsienyje taikoma tik 6 mėnesių garantija – tai protingas ir pakankamas laiko tarpas įvairiems defektams pastebėti. Nereikia „suplakti“ garantinio 24 mėn. laikotarpio su natūraliu sudėvėjimu, arba Naujos prekės grąžinimo galimybėmis. 2 metų garantija dažniausiai suteikiama buitinei technikai, įvairiems elektronikos prietaisams, kitoms prabangos prekėms, kainuojančios šimtus ar tūkstančius eurų, kai šiuo atveju darbinės avalynės kainos dažniausiai svyruoja nuo 10 iki 50 eurų. Kiekvienas pirkėjas turi teisę pasirinkti Pardavėją iš kurio nori ir sutinka įsigyti prekes su tos įmonės pateiktomis garantinėmis sąlygomis. Iš pirkėjų dažnai pasigendame abipusio supratimo – atsakomybė labai dažnai permetama būtent pardavėjui.